سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیزر واژینال

سلام من از خیلی سالها تیرگی ناحیه تناسلی وقسمتی از یک طرف کشاله ران دارم می خواستم بدانم درمان دارد وبه چه روشی چقدر طول درمان است هزینه چقدر است چون راهم دور است با آگاهی بیایم تشکر می کنم.

  • در حال حاضر با انجام لیزر co2 زنان می توان تیرگی ناحیه گشاله ران و دستگاه تناسلی را به راحتی برطرف نمود . تعداد جلسات بستگی به وضعیت بیمار دارد و به فاصله دو هفته تا یک ماه یک بار انجام میشود .

باعرض سلام. من یکیار ترمیم رکتوسل را در 27 سالگی انجام دادم .با توجه به اینکه 40 روز بعد نزدیکی داشتم،ولی بعد از دو سه بار نزدیکی دهانه واژن دوباره به حالت قبل باز گشت .و مانع از لذت در زمان نزدیکی میشود.و این امر باعث شد که همسرم دیگر اجازه چنین کاری به من ندهد.لطفا بنده را راهنمایی کنید.با تشکر

  • شما می توانید با کمک لیزر واژینال ، واژن خود را به حالت قبل برگردانده به طوری که تنگ شده و لذت جنسی تان دوباره به حالت اولیه برگردد. به خصوص به افرادی که یک بار به جراحی ترمیم واژن انجام دادن ما توصیه می کنیم که دوباره جراحی نکند زیرا باعث ایجاد جسبندگی و خونریزی میشود . بهتر است با کمک لیزر واژینال حل نمایید.

 

 

سلام خانم دکتر خسته نباشید 36سالمه دو دختر دارم تصمیم به بارداری دارم ولی دوست دارم اینبار فرزند پسری داشته باشم برای تعیین جنسیت چکارایی باید انجام داد

  • دو روش جهت تعیین جنسیت وجود دارد یکی روش سنتی است که با دستورات و مراقبت های لازم انجام میگرد و حدود 70 تا 80 درصد اطمینان دارد . روش دیگر کروموزومی است که به صورت کاشت انجام شده و صد در صد است .

---

آیا زایمان طبیعی در بروز همورویید مؤثر است؟ بله

افرادی را سراغ دارم که زایمان با سزارین هم داشته اند اما در بارداری گرفتار این بیماری شدهاند.

  • می تواند باعث تشدید همورویید شود .

 

سلام خ دکتر خسته نباشید 19سالمه  و مجردم و تنبلی تخمدان دارم پریودیم تقریبا10_9روز عقب میفتاد ازمایش دادم گفتن تنبلی داری الان یکسالی هست...از این میترسم ک آینده نابارور شم آیا ممکنه؟؟؟ نگران نباشید در حال حاضر با روش های جدید به سرعت حامله میشوید .

 

سلام خسته نباشید من کیست چهار سانتی دارم اما یک ماهه مت بیرون تناسلیم میخوار در حد خون میاد ازدواج کردم بچه ام دارم سزارینم کردم تا خودم با بتادین نشورم خارشش کم نمیشه بعد آب ازش میاد بتر میخاره آب سفید بعد با ترشحات سفید مانند پنیر اما سفت شده پودر شده راه حل من چیه؟؟؟؟؟؟

  • شما حتما باید معاینه شوید تا نوع کیست و روش درمان مشخص شود

 

سلام من الان 20سالمه حدودا دوساله که عقدکردم ازقبل از عقد قبل و بعدپریودیم ترشح زیاد دارم به حدی که لباسم کثیف میشه و بایدحتماحمام کنم مشکل چیه؟یکسال پیش هم کیست تخمدان داشتم که کیست داخل شکمم پاره شدودوروزبستری شدم اماچندهفته پیش سونوداشتم و ازنظرکیست تخمدان مشکلی نبودو سونو هم ازرحم گرفت وگفت مشکلی ندارم.پس ایاعلت ترشحاتم عفونت زنانه است؟درصورتی که من هنوز عروسی نکردم و دخترم.

** بله می تواند علت ترشحات عفونت های واژن و واژینیت باشد .و در خیلی از خانم ها ممکن است قبل از عروسی دچار آن شوند . حتی قبل و بعد از بلوغ